NIMR ondertekent strategische samenwerkingsovereenkomst met Saudi Arabian Military Industries (SAMI)

Overeenkomst vertegenwoordigt de eerste industriële militaire samenwerking tussen de VAE en Saoedi-Arabië

ABU DHABI, Verenigde Arabische Emiraten-Maandag 22 Februari 2021 [ AETOS Wire ]

NIMR, de toonaangevende fabrikant van militaire voertuigen op wielen die zich in de strijd hebben bewezen, heeft vandaag een teamovereenkomst ondertekend met Saudi Arabian Military Industries (SAMI), een volledige dochteronderneming van het Public Investment Fund, om een kader vast te stellen voor toekomstige samenwerking om de mogelijkheden voor het 4×4 JAIS-voertuig in Saudi-Arabië te verkennen. De overeenkomst werd gesloten tijdens de International Defence Exhibition and Conference (IDEX 2021).

EDGE Group Press Office

Thushara Mohanan, media@edgegroup.ae

+971555080413

+971553584520